Veelgestelde vragen

Kan ik mijn FC Groningen Cadeaukaart online besteden?

Je kunt een FC Groningen Cadeaukaart ook online besteden. Je doet dit door tijdens het afrekenen onder het kopje betaalmethode te kiezen voor Cadeaukaarten.

Hoe controleer ik het saldo van mijn FC Groningen Cadeaukaart?

Het saldo op je FC Groningen Cadeaukaart is te controleren via www.fcgroningen.nl/cadeaukaart

Ik heb een seizoenkaart maar de korting wordt niet automatisch berekend bij het afrekenen, wat nu?

Het kan zijn dat de seizoenkaart korting niet automatisch wordt berekend. Dit heeft te maken met het koppelen van je accounts. Allereerst is het van belang dat je inlogt met hetzelfde mailadres als waar de seizoenkaart op geregistreerd staat. Om je seizoenkaart te gebruiken in de webshop, kun je inloggen via login.fcgroningen.nl. Na het inloggen kun je klikken op ‘mijn gekoppelde accounts’. Vervolgens kun je klikken op Fanshop of Webshop om de clubcard of seizoenkaart te koppelen voor merchandise-bestellingen. Normaal gesproken zou je vervolgens kunnen bestellen inclusief de korting.

Kan ik een bedrukt item retourneren?

Helaas is het niet mogelijk om shirts met een bedrukking te retourneren.

Binnen hoeveel dagen kan ik mijn order retourneren?

Alle artikelen (met uitzondering van gepersonaliseerde artikelen als bedrukte shirts) die zijn gekocht via de webshop kunnen worden geretourneerd. Retourneer uw aankoop binnen 14 dagen. Het artikel mag alleen worden geretourneerd als deze compleet en in originele staat is. Het artikel mag niet zijn gebruikt of zijn gedragen (passen mag natuurlijk wel).

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

U kunt uw bestelling binnen 14 dagen retourneren via onze retourportal. Ook kunt u langs komen in de FCG Store.

Let op! Bedrukte artikelen kunnen niet worden geretourneerd.

Wanneer ontvang ik mijn geld terug na een retournering?

Wij doen ons best om je retourzending binnen 14 dagen te verwerken en het aankoopbedrag terug te storten naar de bij ons bekende betaalgegevens.

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen, wat nu?

Dit is uiteraard nooit de bedoeling. Mocht dit wel gebeuren dan vragen wij je om eerst contact op te nemen per e-mail met uitleg en foto’s via store@fcgroningen.nl.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd is normaal gesproken tussen 1-3 werkdagen. Het kan voorkomen, wanneer een product bijvoorbeeld tijdelijk is uitverkocht, dat de verzending wat meer tijd nodig heeft. Als uw bestelling in handen komt van onze bezorgdienst ontvangt u de volgende dag een e-mailbericht met een Track & Trace code. U kunt de link in de e-mail openen en gemakkelijk uw pakketje volgen.

Kan ik een bestelling plaatsen op een adres met een postbus of antwoordnummer?

Helaas is het momenteel niet mogelijk om een bestelling te plaatsen op een adres met een postbus of antwoordnummer.

Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb geen Track & Trace ontvangen?

Als uw bestelling in handen komt van onze bezorgdienst ontvangt u de volgende dag een e-mailbericht met een Track & Trace code.

Heeft u deze niet ontvangen? Kijk dan in uw ongewenste email inbox. In sommige gevallen belandt de e-mail hier. Heeft u helemaal geen e-mailbericht van ons ontvangen? Neem dan contact met ons op via store@fcgroningen.nl.

Ik heb online een artikel besteld en wil dit artikel ruilen. Kan dat ook in de FC Groningen Store?

Ja, online bestellingen kunnen worden geretourneerd/omgeruild in de FC Groningen Store.

Let op! Je dient wel je pakbon mee te nemen. Verzendkosten kunnen in dit geval echter niet terug verrekend worden.

Het artikel/de maat die ik zoek is uitverkocht, komt deze weer op voorraad?

Als een artikel of je maat momenteel niet beschikbaar is, dan kan deze weer aangevuld worden bij de eerstvolgende levering. Kijk daarom regelmatig op de website om dit te controleren.

Let op! Wanneer de officiële teamwear is uitverkocht komt deze niet opnieuw op voorraad behalve als anders wordt aangegeven.

Wordt mijn shirt bedrukt met de officiële bedrukking?

Al onze bedrukking is de officiële bedrukking. Deze bedrukking is identiek aan de bedrukking die onze spelers tijdens hun wedstrijden op het shirt hebben staan.

Kan ik op een later moment bedrukking aanschaffen?

Ja, je kunt te alle tijde bedrukking op uw wedstrijdshirt laten zetten bij ons in de winkel. Ook als je het shirt al een langere tijd in bezit hebt.

Let op! Dit kan alleen fysiek bij ons in de winkel.

Kan ik mijn bestelling afhalen in de FC Groningen Store?

Nee, dit is momenteel helaas niet mogelijk in verband met een aparte voorraad. Wel bent u welkom om uw aankoop direct bij ons in de winkel te komen doen.

Wat zijn de verzendkosten?

Uw verzending wordt GRATIS verzonden bij een besteding van €75,- of meer.

Onder de €75,- hanteren we verzendkosten van €5,50.
Verzendingen naar het buitenland betalen altijd verzendkosten. FC Groningen Merchandise berekent voor verzending de volgende prijzen:

Binnen Nederland boven de €75,-  | GRATIS
Binnen Nederland 
onder de €75,-  | €5,50

Buiten Nederland betaald u altijd verzendkosten.
LET OP! i.v.m. BREXIT kunnen wij helaas niet langer leveren aan het Verenigd Koninkrijk. (English: Due to brexit and the additionnel financial consequences we are no longer able to send out shipments to the UK)

Europa 1 | €25,00 
(België, Denenmarken, Duitsland, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Oostenrijk, Spanje, Zweden)

Europa 2 | €40,00
(alle overige landen in Europa (excl. Rusland))

Overige landen | €50,00
(alle landen buiten Europa (incl. Rusland))

Kan ik een cadeaukaart aanschaffen voor de FC Groningen Store?

Je kunt zowel online als in de FCG Store een cadeaukaart aanschaffen. Online kun je dat doen via deze link.

Krijg ik korting met mijn Seizoenkaart, Clubcard of Junior Club kaart?

Ja, je krijgt korting op niet afgeprijsde artikelen. De korting wordt automatisch verrekend in je winkelwagen o.b.v. van je Mijn FC Groningen account.

De kortingen zijn als volgt:
Seizoenkaart: 10%
Clubcard: 5%
JuniorClubcard: 5%

De korting van de Seizoen-, Club-, of Juniorclubcard kan niet worden gecombineerd met andere acties, aanbiedingen of kortingen.

Wat zijn de openingstijden van de FC Groningen Store?

Op wedstrijddagen is de FC Groningen Store 2 uur voor de start van de wedstrijd geopend. Tijdens de wedstrijd is de Store gesloten, na het laatste fluitsignaal nog 1 uur geopend.

Maandag Gesloten
Dinsdag 12.00 t/m 17.00 uur
Woensdag 12.00 t/m 17.00 uur
Donderdag 12.00 t/m 17.00 uur
Vrijdag 12.00 t/m 17.00 uur
Zaterdag  Gesloten
Zondag Gesloten
Hoe kan ik betalen met mijn Vriendenloterij cadeaucard?

Heb je een Vriendenloterij cadeaucard ontvangen? Gefeliciteerd! Met de cadeaucard kan je een aankoop doen in de FC Groningen Store! Helaas is het niet mogelijk om de Vriendenloterij cadeaucard online te gebruiken.

Waar is de FC Groningen Store gevestigd?

De FC Groningen Store is gevestigd bij de hoofdingang van het stadion van FC Groningen.

Adres:
Boumaboulevard 41
9723ZS Groningen